Bij Creabest was ook weer een sketchuitdaging. Het gaat om deze sketch:
Vind het altijd wel een beetje rommelig staan met zoveel foto's. Je hebt dan ook niet zoveel plek om wat versierseltjes en frutsels erop te doen, maar toch vind ik m lekker vrolijk geworden.
Verder heb ik eindelijk de vakantiefoto's laten ontwikkelen en kon ik het mini album dat ik vorig jaar van Henrie had gehad vullen. Jeeey!! Ben er helemaal happy mee, vind m zo leuk en de foto's kwamen er zo mooi op uit. Echt de kleuren van de zonnebloemen, het strand en de groene wijngaarden van de Gironde. Helemaal leuk!


hij is zeker leuk geworden en die foto met die zonnebloemen is zo mooi gr ger
ReplyDeletemaar ik kon jou nergens vinden
ReplyDeleteZo op het eerste gezicht lijkt me dit een hele drukke sketch, maar jij hebt het wel in balans gehouden. Mooi opgelost met de 4 foto's rechts en op deze manier vind ik het een prachtige vrollijke lo geworden. Het album is ook zo prachtig en mooi van kleur ook. Groetjes Els
ReplyDeleteJe hebt het maar weer druk gehad met scrappen. Ondanks de vele foto's is het toch een hele leuke layout geworden. Het minialbum ziet er ook top uit.
ReplyDeleteJe LO is mooi geworden! Ik ben nog niet begonnen met die sketch want al die foto's op 1 LO; daar kan ik niet zoveel mee geloof ik.Bij jou oogt het toch rustig,ondanks dat je zoveel foto's erop hebt verwerkt. Knap hoor!
ReplyDelete