Op het blog van Doe@ding had Ellen Brons weer een ontzettend leuke tutorial gezet. Zij maakt zulke leuke dingen en legt ook alles zo goed uit. Ik heb een keer een workshop bij haar gedaan en dat ging als een speer. Heel leuk! Dit is de link naar het doosje:
link
Het is een doosje die je kunt maken van een paperpad. En laat ik nou een poosje terug leuke paperpadjes van de Action mee hebben genomen in leuke vintage kleurtjes.
Dit is mijn uitwerking ervan. Heb voor erin een mini albumpje gemaakt, met allerlei frutsels en van allerlei restmateriaal. Van cornflakeskarton, een bindring van een plastic mapje van de Action van 70 cent ofzo, bloemetjes overal en nergens vandaan, tot plastic en een stuk sinterklaaszak....
Dit doosje doet mee aan de 2de challenge bij
LESSology
Dat ziet er heel leuk uit en dat album is schattig hoor.
ReplyDeleteGroetjes Els
wat een scheet van een albumpje gr ger
ReplyDeleteWhat a fabulous box! Love the mix of patterns and papers! And how great that you upcycled some cereal boxes! :)
ReplyDeleteThanks for playing along with us at LESSology! :)
absolutely stunning ... love the papers you have used and your attention to detail is awesome .. hugz x
ReplyDeleteWow! This is just beautiful! Love the box and the contents...gorgeous!
ReplyDeleteOh, beautiful box and stunning mini album! These are fabulous! Thanks so much for playing along with us at LESSology!
ReplyDeleteWOW...gorgeous altered box for your most fabulous mini! Thanks so much for playing with us at LESSology!
ReplyDeleteGorgeous and stunning. I love all of the pretty details. Thank you so much for playing with us at LESSology. :)
ReplyDeleteFabulous box and project, thanks for sharing it with us at LESSology!
ReplyDeleteThis is GORGEOUS! I loveeeeeeee the colors! Thanks so much for playing along with LESSology! :):):):):):):):):):):)
ReplyDelete