translate

Followers

Friday, May 6, 2011

Vakantie

Wat is ie weer als een speer voorbij gevlogen zeg, onze vakantie. We hebben ons geen minuut verveeld, het mocht van mij nog wel langer duren... nog even geduld en dan lekker zomervakantie....

Dinsdag hadden de kids een voetbaltoernooi. Daar moesten ze zich al een poos geleden voor opgeven op school en eigenlijk konden ze toen nog niemand, dus had ik mezelf opgegeven om te helpen. Dan was ik in de buurt... SPIJT!!! Voor wie het niet weet... ik ben echt anti-voetbal. Heb er echt altijd al een spuughekel aan gehad. Weet er ook helemaal niets van af, snapte de poule-indelingen al eigenlijk niet, dus met lood in de schoenen stond ik om half negen op het veld. KOUD!!! Ik heb het heel de dag niet warm gekregen. Megan wilde eigenlijk al niet meer meedoen, ik kan het niet mama. Maar ja, ze had zich opgegeven en dus werd er op haar gerekend. Ze deed ook helemaal niets op het veld. Ze plukte nog net geen bloemetjes, whahahaha!! Als er een bal in de buurt kwam keek ze om zich heen van, komt er nog iemand deze bal bij me weghalen?!! Maar op een gegeven moment werd ze gewoon genegeerd en volgens mij vond ze dat wel best ook. De andere kindjes in haar ploeg waren erg goed en dus... je raad het al... finale. Nog langer op dat veld hangen.... aaaarrrgggghhhh!! Tot groot verdriet van Matt, die wel heel de dag hard zijn best had gedaan en niet in de finale kwam. Aaaahhhhh. Meg haar team uiteindelijk de derde prijs mee naar huis genomen en Mattje niets...
matt in actie
Wat moet ik met die bal??!!
Het team met de beker

's Avonds de kids naar oma Gerda n opa Dikkie gebracht om te logeren, zodat ik met ma voor de laatste chemo naar het Daniel kon. Gelukkig waren haar waardes hoog genoeg om de laatste te mogen krijgen, daarover behoorlijk in de rats gezeten, want ze is zo vreselijk ziek geweest de afgelopen weken. Echt vreselijk om te zien. Nu hopen dat ze gauw weer een beetje opkrabbelt en weer wat energie terug krijgt.

De kids waren verdrietig dat ze zo laat pas gingen logeren. "Zo is het toch geen echte logeerpartij mam!" Nou oma Gerda had natuurlijk de oplossing. "dan blijven jullie toch gezellig twee nachtjes!" Nou dat was niet tegen dovemansoren natuurlijk, dat wilden ze wel! Hahaha.

Verder is het met dat mooie weer erg lekker vertoeven hier. De eendjes hebben kuikentjes, de koolmeesjes zijn in het nestkastje uitgekomen. Geweldig om te zien!
beetje lastig te zien, maar de koolmeesjes lieten zich niet zomaar fotograferen en ik wilde snel weer weg zijn voordat mam en pap koolmees terug waren.
kikkervisjes vangen
Ze hadden er wel TWINTIG!!
met al een beetje pootjes...

Gisteravond ge-skype-scrapt met Henrie en een mooie spread gemaakt over Praag. Maar die laat ik een andere keer zien, daarvan heb ik nog geen foto's.

En vandaag een dagje geshopt en flink geslaagd. Heel veel leuke kleding voor de kids. Twee paar schoentjes voor Meg, een paar schoenen voor Matt en een paar voor mezelf. Toppie! En natuurlijk alle kadootjes voor moederdag en verjaardag van ma. Kunnen we dat ook weer afstrepen van het lijstje.

2 comments:

  1. erg leuke fotos.
    Ben gelijk volger geworden van je blog.
    Je hebt trouwens een leuke blog

    ReplyDelete
  2. nou megan de houding vind ik terug als toen robert moest voetballen stil staan dan rolt de bal vanzelf wel naar een ander maaaaaar wel leuke foto ;s en toch wel grappig gr ger

    ReplyDelete