Pa heeft twee weekenden keihard gewerkt, maar de eerste bak is af! Ik ben er zo ontzettend blij mee. De dijk was zo stijl dat er echt niet op te lopen valt, dus al helemaal niet met een grasmaaier. Nu heeft pa zo'n mooie bak gemaakt en hebben we wat meer terrasvorming. Misschien volgend jaar nog eentje erboven, maar voor nu is het al erg gaaf.
Op naar een volgend gedeelte. Leuk leuk leuk!

heb je er al wat planten in want dan is hetalweer anders
ReplyDeleteGaaf zeg!
ReplyDeleteStapje voor stapje word het een prachtige tuin.
ReplyDeleteWel handig, zo'n handige vader.