Monday, May 2, 2011
LO
Er was al een tijdje een sketchuitdaging voor iedereen bij Creabest, maar ik was m eigenlijk vergeten te maken. Snel even gemaakt toen de kids Narnia aan t kijken waren vandaag met foto's van de bevertocht afgelopen vrijdag. Met de restjes van de Lo van Ro (hee dat rijmt!) Echt wel gaaf papier en embellishments waren dat! Om de rand heb ik voor een beetje mannelijke uitstraling nietjes gedaan.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


Ik vind m heel mooi Marlies en die nietjes zijn een leuk &stoer detail op de LO :)
ReplyDeleteGroetjes,Brenda