Dit was de sketch:
En dit mijn uitwerking:
Verder heb ik nog wat kaartjes gemaakt die nog moeten worden opgestuurd... even geduld aub ;o))
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Wat een lieve layout.
ReplyDeleteWat een superlieve en supermooie LO! Lieve foto zeg :)
ReplyDelete