translate

Followers

Friday, September 3, 2010

Uitdaging

Jawel ik ben uitgedaagd op het Creabest forum door Her! Leukie leukie!
Dit is de sketch die ik moet maken en laat die nou heel goed passen bij een LO die ik van de week heb gemaakt. Ik kan m nog niet laten zien, want ik heb m voor Henrie gemaakt en moet nog eerst wat andere spullies verzamelen en maken en dan opsturen naar de VS. Dus even geduld aub, hahaha.
Maar goed de sketch (and don't worry, er is toestemming gevraagd om hem te gebruiken):

1 comment:

  1. Leuke sketch, succes ermee, maar zo te lezen ben je super enthousiast, dus dat gaat vast goed komen.

    ReplyDelete