Nou we zijn geweest. Een wereld van verschil hoe we behandeld zijn, das 1. Nog wat extra testjes gedaan, maar daaruit ook niets. Nu een voedseldagboek bijhouden en aan het einde van de maand een afspraak bij de kinderarts in het ziekenhuis. We zien het wel weer.
Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
Vervelend dat je nu nog eigenlijk niets weet. Hopelijk gaat het voedingsdagboek helpen.
ReplyDeleteEn dat je in ieder geval bij de juiste artsen nu zit.