translate

Followers

Saturday, August 28, 2010

Workshop Doe@ding

Ik ben vandaag toch zo'n gave workshop gaan doen bij Doe@ding in Spijkenisse! Wat leuk verzonnen allemaal. Heel origineel! Wel een heel gepriegel, maar dat vind ik juist heerlijk om te doen.
Het is een receptenstandaard met schortjes erin die een receptenkaart bevatten. Ik ben vooral helemaal weg van de aardbeitjes, prei en peentjes. Helemaal geweldig, hoe verzint ze het?!!

Ok, de foto's zijn niet je van het, maar het is dan ook half 11 en ik ben vanaf vanochtend 10 uur bezig geweest, om 4 uur thuis gekomen, gegeten en meteen weer doorgegaan met alles wat niet af was tot nu. Ik wilde het zo graag klaar hebben, want morgen gaan Pat en ik lekker shoppen, dus dan kan het ook niet.
En ik weet hoe ik ben, ik lig gewoon wakker om te denken wat ik er nog allemaal aan moet doen, ja wat een muts, ik weet het ;o))

oh, das ook zo schattig. De charm aan het houdertje is een mini kurkentrekkertje!! echt te leuk!!

Klik op de foto's om ze te vergroten!



4 comments:

  1. Hij is perfect gelukt! Wat fijn dat je dat zo enthousiast bent. Ik hoop je graag nog een keer terug te zien. Ik vond het weer erg gezellig gisteren.

    Groetjes en een fijne zondag verder.
    Ellen

    ReplyDelete
  2. Wat leuk zeg en het lijkt me inderdaad veel gepriegel, maar de groenten en fruit zien er top uit. Veel shop plezier vandaag.

    ReplyDelete
  3. jeetjem wat leuk kan me voorstellen dat je een leuke dag heb gehad het resultaat is het bewijs echt leuk leuk de groente is net echt op de foto gr ger o ja het album met henry is ook mooi

    ReplyDelete
  4. Ziet er prachtig uit .Jemig wat een werk zeg.Groetjes Nora

    ReplyDelete