translate

Followers

Tuesday, September 28, 2010

Vechten!

Gisteren hebben we gehoord dat mijn moeders borstkanker na 17 jaar weer terug is. Nu aan de andere kant.
We zijn allemaal nog een beetje in shock geloof ik. Het komt eigenlijk haast nooit voor dat het aan de andere kant ook terugkomt, zoals mijn vader zei: we hebben de jackpot helaas.
Het gevecht kan beginnen dus. Volgende week meteen operatie en onze duimen blauw duimen dat alles dan weg is.
Mam we gaan ervoor!

3 comments:

  1. wij leven met jullie mee ook wij gaan hopen en diumen draaien dat alles goed komt gr ger

    ReplyDelete
  2. Heeel heel heel veel sterkte gewenst!!!
    Kan me voorstellen dat jullie in shock zijn!
    Hier draaien de duimen!
    Liefs Annemiek

    ReplyDelete
  3. Tjee, wat een vreselijk nieuws voor jullie, heel veel sterkte met z'n allen.

    ReplyDelete