We zijn allemaal nog een beetje in shock geloof ik. Het komt eigenlijk haast nooit voor dat het aan de andere kant ook terugkomt, zoals mijn vader zei: we hebben de jackpot helaas.
Het gevecht kan beginnen dus. Volgende week meteen operatie en onze duimen blauw duimen dat alles dan weg is.
Mam we gaan ervoor!

wij leven met jullie mee ook wij gaan hopen en diumen draaien dat alles goed komt gr ger
ReplyDeleteHeeel heel heel veel sterkte gewenst!!!
ReplyDeleteKan me voorstellen dat jullie in shock zijn!
Hier draaien de duimen!
Liefs Annemiek
Tjee, wat een vreselijk nieuws voor jullie, heel veel sterkte met z'n allen.
ReplyDelete