
Ik zat te twijfelen of ik wel zou gaan. Donderdag had ik namelijk ook al een workshop bij Doeading besproken, dus dan zou het vrijdag of zaterdag worden. Maar het loopt hoe het lopen moet, want vandaag kreeg ik een belletje dat door te weinig animo de workshop niet doorging. Gelukkig was er nog een gaatje voor zaterdag, dus ik ga m toch doen, maar opa was al geregeld voor donderdag dus ga ik dan lekker naar de Knotsg...
Leukie leukie!! ;o))))
En als het even meezit ben ik dan meteen genezen van mijn scrapblock. Jeetje ik krijg het maar niet voor elkaar om aan mijn burootje aan te schuiven. Gewoon geen rust in het koppie... komt wel weer hoop ik. Ik heb leuk papier binnen gekregen en mijn bestelde foto's, dus het zou moeten gaan lukken.
Toch??

veel plezier, maar dat zal vast wel gaan lukken.
ReplyDelete