Hij is af en staat in de keuken!! Ik ben er echt heel blij mee.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Zo die is prachtig geworden zeg!! Heel veel plezier ervan!
ReplyDeleteEn alvast een goed weekend:)