Twee sap-flessen gepimpt. Je hebt ze vast overal gezien op Pinterest en blog-land. Niets origineels, maar het was leuk om te doen en een lekker snel projectje
Gesso met een sponsje op de fles en een poezie/3D plaatje erop gemodpodged. Lintje, hangertje, klaar.
Ik heb pas geleden dit flessenrekje bij de kringloop vandaan geplukt en daar staan ze schattig in en steken mooi af tegen de tafel.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment