Bij de kringloop een gaasmand op de kop getikt. De onderzijde is van riet, wat een beetje aan het rafelen was. Dus heb ik de mand een 'jurkje' gegeven met wat decolint. Een houten hanger eraan en hij staat me toch leuk!
Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
Oh dat ziet er gaaf uit! Vind die draadmanden (oud en nieuw) echt te gek!
ReplyDelete