translate

Followers

Tuesday, June 10, 2014

Fruitmand

Bij de kringloop een gaasmand op de kop getikt. De onderzijde is van riet, wat een beetje aan het rafelen was. Dus heb ik de mand een 'jurkje' gegeven met wat decolint. Een houten hanger eraan en hij staat me toch leuk!


1 comment:

  1. Oh dat ziet er gaaf uit! Vind die draadmanden (oud en nieuw) echt te gek!

    ReplyDelete