Love it!
Met washitape de foto vastgeplakt, polsbandje erbij en een kreet die uit het embellishmentzakje komt, een paperclip met ook een stukje washitape en onder de foto een journalingkaartje met wat geschreven herinnering.
Happy!
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
No comments:
Post a Comment