translate

Followers

Wednesday, May 26, 2010

YES!!

Mijn Design Studio werkt weer!! Drie hoeraatjes voor Kars, want zij hebben mij super geholpen! En natuurlijk ook voor mijn mannetje die alles op mijn pc-tje weer glad laat lopen. Smak! Die is voor jou!!

Had ik al verteld hoe geweldig ik de Create a Critter cart. vind??? Nou ik ben er helemaal weg van!!!! Wat een leuke, veelzijdige en vooral vrolijke cartridge is dat zeg! Ik word helemaal blij ervan!

Voor mijn moeder die jarig was afgelopen weekend heb ik dit kaartje gemaakt. We zijn met zijn allen lekker bij de Indonees/Chinees gaan eten, dus vond deze erg leuk.

Ze wilde graag een fotokraal met de kinderen voor aan haar Pandora armband, maar die waren uitverkocht, dus ben gaan zoeken en kon wel lege fotokralen kopen, dus ben zelf aan de slag gegaan met fotootjes en van dat soort glossy accents, maar dan anders merk. En dit is het geworden. Nu nog kijken of het houdt...

And last but not least:
Voor mijn verjaardag had ik een schattige kaart gekregen wat mijn inspiratie was voor de volgende LO. Hij lijkt zo simpel, maar wat zit er een werk in om al die kleine
friemels uit te snijden en op elkaar te plakken! Maar ik vind m echt heel leuk geworden.Schoolfoto's vind ik altijd zo nikszeggend en 'ongezellig'. Ik weet niet precies hoe ikdat moet uitleggen. Ze hebben niks spontaans. Maar op deze LO wordt ik er wel
heel vrolijk van ;O)))
(ok, hier is iets raars gebeurd met mijn tekst, maar krijg het niet beter, sorry...)

Dit is de kaart ter inspiratie:

En dit is de LO:


En verder gaan we nu natuurlijk aftellen tot het Scrap Kampioenschap bij Creabest!! Vorig jaar kwam ik te laat achter het forum, waardoor ik niet mee gedaan heb, maar dit jaar ben ik er helemaal klaar voor. Ik vind het ook zoooooo leuk dat dat precies is wanneer het WK is, want ik vind voetbal SUF! Hebben Pat en ik allebei geen last van elkaar ;o)))

Als je trouwens op de foto's klikt dan zie je ze vergroot op je scherm!

1 comment:

  1. Wat fijn dat je design studio het weer doet.
    De kaart met de panda vind ik geweldig, echt leuk is die. Leuk gedaan ook zo met de schoolfoto's.
    Succes met de kampioenschap bij Creabest.

    ReplyDelete