translate

Followers

Friday, May 7, 2010

Mijn eerste blog AWARD!!

Tot mijn grote verbazing kreeg ik van Alexandra mijn eerste Blog Award!! Wat leuk! Dank je wel!
Ik ga eens even kijken wie ik er als volgende blij kan maken!
Ik heb een mailtje gestuurd naar The Bug Junkie om haar deze award te geven, omdat ik vind dat zij zulke waanzinnige mini albums maakt. Ik hoop dat de mail door komt...
En ik wil m aan Ilona geven, want zij maakt altijd zulke mooie en leuke LO's!
Ten slotte wil ik m aan Herma geven, omdat ze altijd geweldige actuele LO's maakt!

De bedoeling is dat je de award kopieerd en op je eigen blog zet en m doorgeeft aan iemand anders ;o)

I'm so excited, today I received my very first Blog Award from Alexandra! This is so great! Thank you!
Let's see who I can surprise by giving them a Blog Award!
I've emailed the Bug Junkie to give her this award, because she makes the most awsome mini albums. I hope it comes through...
And I'm giving it to Ilona, for making beautifull and fun LO's!
Last but certainly not least, I'm giving it to Herma, she makes the most current (?) layouts!

You can copy the award and put it on your blog and then pass it on to someone else ;o)

No comments:

Post a Comment