Nu heb ik natuurlijk wel albums, maar daarin vind ik het vooral mooi om spreads in te doen, zodat als je de bladzijde omslaat, je twee LO's ziet die bij elkaar passen. Nu zo druk geweest met wat challenges, maar geen tijd of puf gehad om van die LO's spreads te maken, dus vond ik dit een geweldig idee!
Nu heb ik zitten dubben, want ik las dat zij er een workshop in gaf, maar die was vol en helemaal in Venlo, wat veeeel te ver weg is.
Gisteren mijn bon van Ger en Dirk gepakt en naar Doe@ding gereden om spulletjes te halen. Lijm, papier en vooral veel karton. Super!
Ik heb zitten kijken naar de foto op haar blog en had zelf ook al een paar keer doosjes gemaakt en van die mini albums die omklapten, dus met dat in het achterhoofd is het dit geworden:

Het was nog echt heel lastig en heb eerst een mini exemplaar gemaakt om te zien waar ik nou tegenaan liep. En dat was absoluut het feit dat ie 30,5x30,5 moest worden en je dan dus nooit met designpapier of cardstock kunt binden, omdat die vellen simpelweg dezelfde grootte zijn. Inpakpapier vond ik veel te dun, dus even mijn stofjesdoos ingedoken en daarin zat nog een soort van vinyl/canvasachtig materiaal uit het jaar nul, dus dat gebruikt om te binden en dan daarna met designpapier en cardstock beplakt. Ik bedacht me later dat behang misschien ook wel goed zou kunnen. Ook lekker stevig...
Op de foto ziet het er nog een beetje bobbelig uit, maar ik denk dat dat nog een hoop strak trekt als ie helemaal droog is. Morgen nog even wat extra papier halen voor de binnenkant en m helemaal af maken...
Ben er blij mee!

daar mag je ook best trots op zijn ger
ReplyDeleteWat is die leuk geworden. Zo kun je je layouts ook leuk bewaren.
ReplyDeleteWatr een verschrikkelijk leuk idee! Bedankt dat je mee doet met mijn candy!
ReplyDeleteGroetjes Gwendolyn
hij is helemaal super zeg! Gaat in mijn ideeƫnmap! Dankjewel voor de tip!
ReplyDelete