translate

Followers

Saturday, May 1, 2010

NSD

Vandaag heerlijk zitten scrappen. Kids zijn hun pyama niet uit geweest. Wel heel even visite gehad van pa en ma, maar daarna Avatar opgezet. Alledrie onder de pannen en mama lekker frobelen, hahaha.
Niet dat ik erg ver gekomen ben, maar heb gewoon lekker wat dingetjes gedaan waar ik zin in had :o)
Challenge 41 CB. Opdracht was maak een LO in het wit, blauw of rood. Er mag niets een andere kleur zijn behalve de foto's.
Deze vond ik zo leuk om te maken. Heb van de week een uurtje zitten surfen dus heb zitten zoeken tot en met om hem weer terug te vinden, maar hij komt van Desi's Scrap Creaties. Super gaaf bedankt voor het leuke idee!
En deze gable box heb ik bij verschillende mensen al gezien. Heb m alleen maar in elkaar gezet met wat (heeel) oud papier en er wat stempeltjes bij gedaan, dus was echt zo gepiept.

1 comment:

  1. Dat noem ik nog eens een heerlijke rustige dag. Mooie layout en wat een leuk kruiwagentje. De gable box is ook leuk geworden. Soms heeft het niet veel nodig om er toch mooi uit te zien.

    ReplyDelete