translate

Followers

Wednesday, December 6, 2017

Verkoop




Vorig weekend had ik een verkoop van zelfgemaakte spulletjes bij de Landwinkel hier in het dorp. Ik weet het, ik wilde het niet meer doen. Het is zoveel werk en rompslomp en het verkoopt op de een of andere manier niet. De mensen die het leuk vinden zijn zelf ook creatief en maken het dan liever zelf (wat ik helemaal snap hoor!) of mensen snappen het niet en shoppen dan liever bij de Action ofzo. Ook prima, snap ik ook.
Maar goed, ben toch weer wat spulletjes kwijtgeraakt en het was gezellig! Daar gaat het uiteindelijk om. Weer leuke mensen ontmoet en nieuwe dingen gezien. Mezelf meteen opgegeven voor een workshop engeltjes vilten bij mijn conculega. Leuk!

Gelukkig bedacht ik me een paar dagen ervoor nog wel dat het leuk was iets voor de Sint te maken, voor de late shoppers. En deze verkochten idd heel goed!

Ik kocht bij de Xenos leuke zakjes (zitten 4 in een pakje voor €0,69?? zoiets) en maakte voor erop Sintjes en Pietjes dmv 'punch art' Alleen heb ik het vooral met stansjes gedaan en maar een paar ponsen.



Natuurlijk vergat ik foto's te nemen en heb ik nu alleen nog maar Pietjes over. Maar als je inzoomt op de foto van de tafel hieboven kun je het een beetje zien. En het origineel is van Kitty's Craft. Haar Sintje ziet er zo uit, die heb ik ongeveer nagemaakt:



4 comments:

  1. Ah ook al aan de verkoop.
    Ze zijn leuk.

    Ik kan maar nooit onthouden wat het verschil tussen ponsjes en stansjes is.

    ReplyDelete
  2. Ponsjes zijn van die dingen die je inknijpt met papier ertussen en dan komt er een figuurtje uit, stansjes gebruik je met zo'n soort pers apparaat, zo snij je dan een figuurtje uit. ;o)

    ReplyDelete
  3. Wat een goede 'commerciƫle' (hihi) zet om sintjes en pietjes te maken. Fijn dat er toch weer wat verkocht is. Gezellig ook om onder 'soortgenoten' te zijn.
    Veel plezier op de engeltjesworkshop!
    Groetjes weer

    ReplyDelete
  4. Zo gaat dat inderdaad.....mensen kopen niet gauw iets wat zelf gemaakt is, ze zien daar de liefde niet in en vinden het al gauw te duur.
    Of.....ze maken het inderdaad zelf.
    Ach, leuke dag, leuke ideeƫn en een hele goeie zet, die sintjes en pietjes zakjes.

    ReplyDelete