Nou kerst 2017 was gezellig, al was het niet heel spectaculair. Ik lig al heel de week doodziek op de bank. Whèèh!
Kleine impressie
Megan moet 30 uur dienstverlenende stage lopen voor school en doet dat deze vakantie bij de ijsbaan. Hartstikke leuk!
Onze zoon werd 1e kerstdag alweer 17 jaar! De tijd vliegt!
Megan en ik maakte de toetjes voor 1e kerstdag.
Voor mijn vader had ik een cadeaupakketje gemaakt met wat keukenspullen. Was vergeten foto's te maken, maar had er ook wat houten pollepels bij gedaan. Laatst waren de houtbranders in de aanbieding bij de Action en had er een meegenomen. Nooit gedaan, maar leek me leuk te proberen.
Deze bij dat pakketje zag er erg leuk uit. Al is branden moeilijker dan je denkt met al die nerven in het hout!
Nou dat was het wel zo'n beetje. Ik hoop dat jullie een hele fijne kerst hebben gehad! En alvast een geweldig en creatief 2018 toegewenst!
Enne:









Wat naar dat je ziek bent!
ReplyDeleteVoor 2018 dus maar beterschap toegewenst 😉 en een mooi, gelukkig en creatief jaar!
Groetjes weer
Och wat een pech.
ReplyDeleteBeterschap!
Zo'n houtbrander heb ik ook nog in de schuur.
Ooit gekocht bij de Lidl, toen er een bankje uit mijn tuin gestolen was, met het idee om een volgend bankje te voorzien van mijn adres.
Maar nooit gebruikt.
Het beste kun je branden met de groeirichting mee.
I think this is one of the most significant information for me.
ReplyDeleteAnd i’m glad reading your article.
But should remark on some general things, the web site style is perfect,
the articles is really great : D. Good job…
หนังเกาหลี