Hij is af!! Het was eigenlijk zo gepiept. Erg leuk patroon en echt niet moeilijk want je herhaald steeds dezelfde toeren.
Ik ben na 43 toeren ofzo gestopt, want mijn laatste bolletje wol hing toch ineens erg hard en de rand moest er ook nog om. Nu kwam het niet echt mooi uit, maar hier en daar iets gesmokkeld, niemand die het ziet. Toch?!
De schulpjes krulden behoorlijk, dus toch maar geblockt.
Zoals je ziet was hij groot genoeg met wat toeren eraf.




Mooi hoor! Ik zie niet waar gesmokkeld is *Ü*
ReplyDeleteGoed dat je hem niet groter hebt gemaakt: dan had het tweepersoonsbed als blockmat dienst moeten doen :-)
Groetjes weer
Hij is mooi geworden!
ReplyDeleteOh joh, die is mooi!!!!
ReplyDeleteWelk patroon heb je ook alweer gebruikt?
Hier ga je veel plezier van hebben, let maar eens op.