En toen zat ik met twee mandjes. 1 saaie met rare naad en 1 met borduursels en lelijke binnenkant.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Ha, ha, dat was meteen mijn gedachte toen ik jouw eerste regels las. Mooie oplossing en meteen stevig.
ReplyDeleteFijn weekend en groetjes Marja
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid! *Ü*
ReplyDeleteOp de basisopleiding handvaardigheid leerde ik dat iets nooit fout was, maar gewoon een uitdaging om er wat anders mee te doen.
ReplyDeleteEn dat is je gelukt.
Tadaaaaa, wie niet sterk is moet slim zijn.
ReplyDeleteDàt noem ik nou nog eens "anders denken"....
Gewoon een goeie oplossing, weggooien is ook zonde.
Je hebt een mooie stevige opruimer zo.
Trots zijn op jezelf hoor.