Pas was Daphne jarig van het blog 'Post van Daphne'. Zij had een heel leuk idee vorig jaar en vroeg aan haar volgers wie het leuk zou vinden een zelfgemaakte kaart van haar te ontvangen op haar verjaardag. Daaraan wilde ik graag meedoen, maar wilde dan ook wel graag eentje terug sturen, dus kreeg ik haar adres.
Ik wilde al een poosje een 'loaded envelope' maken, maar voor wie?! In mijn buurt heb ik niet echt creatievelingen die dat leuk zouden vinden, dus dit vond ik erg leuk om voor Daphne te maken. Die gebruikt ook altijd van alles en kon dat denk ik wel waarderen. (En ze vond het idd leuk!!)
Ik kocht leuke enveloppen bij de Hema en zag daar ook wat mooie stickers en post-it notes. En ging aan de slag.
De envelop vouw je dubbel en plak je aan de randjes vast zodat je een pocket krijgt. Dan heb je twee plaatsen om iets in te stoppen. Ik heb het ook nog beplakt met papier om wat op te leuken.
Daarbij hoorde natuurlijk ook een zelfgemaakte kaart.
Daarvoor ging ik aan de slag met de nieuwe stempelset van Stampin Up. Ook de koper embossingpoeder en koperdraad erbij gebruikt. Dat vond ik mooi bij het geheel passen.
Om de envelop 'loaded' te maken wat leuke spulletjes erbij gezocht om erin te stoppen.
Wat washi tape om een stukje verpakking als een tag, een paperclip, wat stickers, veren en magnetische mini boekjes en wat koperkleurig sierdraad.
Het was ontzettend leuk om te maken en op te sturen!




Dat ziet er mooi uit, Daphne zal er vast reuze blij mee zijn!
ReplyDeleteGroetjes weer
Dat ziet er mooi uit, Daphne zal er vast reuze blij mee zijn!
ReplyDeleteGroetjes weer
Bij de titel dacht ik:"huh?".
ReplyDeleteMaar nou snap ik hem. 😉
Wat leuk.
En of ik er bloj mee was!!!!!
ReplyDeleteHet was gewoon een heel kado op,zich, zo leuk om te mogen ontvangen!
Dank je wel hiervoor.
Als ik wat spullen ga gebruiken dan verwijs ik naar je blog,,want dit was echt te leuk.
Enne.....dat iniemini fietsje, dat hou ik voorlopig zelf hoor, dat vind ik zoooooo leuk?
Nogmaals bedankt, groetjes, Daphne
En hier spreekt Daphne's mam: Ik heb watertandend gekeken naar al die prachtige kaarten die ze heeft gekregen van haar blogvriendinnen. En deze werd natuurlijk uitgebreid bewonderd.
ReplyDeleteHeel mooi.
Groetjes Marja