translate

Followers

Monday, March 27, 2017

Ben d'r weer!



Zo, alweer gepiept. Ben weer helemaal hygge ;o)
En de separator zit nu wel weer keurig onder elkaar. 


7 comments:

  1. Snel!
    Nu alle tijd om je voor te bereiden op woensdag. Ik ben benieuwd of we het hele middenstuk in één keer mogen borduren :-)
    Groetjes weer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik hoop het niet, want dan krijg ik het wel heel druk

      Delete
    2. Ik denk het eigenlijk van niet, maar hoop van wel!

      Delete
  2. Replies
    1. hihi, nee ben weer helemaal bij, bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Lol

      Delete
  3. Zo, dat heb je ook weer meegemaakt.......
    Nu zitten er geen foutjes meer in en stoor je je ook niet aan de sjaal straks, is toch een fijner gevoel denk ik.
    Succes verder (en?? hele stuk borduren?)

    ReplyDelete