Zo, dat heb je ook weer meegemaakt....... Nu zitten er geen foutjes meer in en stoor je je ook niet aan de sjaal straks, is toch een fijner gevoel denk ik. Succes verder (en?? hele stuk borduren?)
Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
Snel!
ReplyDeleteNu alle tijd om je voor te bereiden op woensdag. Ik ben benieuwd of we het hele middenstuk in één keer mogen borduren :-)
Groetjes weer
Ik hoop het niet, want dan krijg ik het wel heel druk
DeleteIk denk het eigenlijk van niet, maar hoop van wel!
DeleteWas je weg dan?
ReplyDeletehihi, nee ben weer helemaal bij, bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Lol
Delete😂😂😂
DeleteZo, dat heb je ook weer meegemaakt.......
ReplyDeleteNu zitten er geen foutjes meer in en stoor je je ook niet aan de sjaal straks, is toch een fijner gevoel denk ik.
Succes verder (en?? hele stuk borduren?)