Hebben jullie dat nou ook? Dat al die draadjes van de opladers tzt gaan breken aan het stekkertje? Ik wordt er niet goed van.
Van het weekend dus maar weer eens een nieuw stekkertje gekocht. Handig een drieweg! Maar thuisgekomen was hij toch wel errug kort. Hmmm....
Nu heeft iedereen die lifehack vast wel al duizend keer voorbij zien komen, maar omdat ie zo simpel is èn ook daadwerkelijk werkt, deel ik m toch nog maar eens ;o)
Men neme een lege fles doucheschuim
Even uitspoelen en de etiketjes eraf pulken.
In een goede vorm knippen of snijden.
En ophangen. Voila!





No comments:
Post a Comment