translate

Followers

Friday, July 1, 2016

Afscheid Megan



De musical hebben we al achter de rug, de groepen 8 zijn op kamp geweest, alle lesjes zijn geleerd, er is kennisgemaakt op de nieuwe school, het is nu toch echt de laatste dag van de basisschool voor Megan. De laatste dag dat ik 'kleine kindjes' heb. Beiden naar het middelbaar. Wow. Hoe hard is de tijd omgevlogen, zie Matt nog zitten op zijn stoeltje bij de peuterspeelzaal.... 



Tijd om te trakteren vind ik. :o)


Ik maakte een kaart met 'je hebt heel wat in je Mars. Met een zakje eraan met een gelukspoppetje. Die kunnen ze volgend jaar wel gebruiken de eerste weken op zo'n grote nieuwe school!




3 comments:

  1. Wat een leuk idee die gelukspoppetjes. Ik wordt altijd een beetje weemoedig van dit soort afscheid. Kinderen veranderen in één jaar tijd op de middelbare school. Onze 2e kleinzoon was nog zo'n puppy toen hij begon en nu.......bijna een man.
    Heel veel groetjes Marja

    ReplyDelete
  2. wat een ontzettend leuk idee deze traktatie!Gelijk even gepind :) Ja de tijd vliegt met die kids, ik heb er nog eentje "klein" maar die gaat na de zomer ook al naar groep 7. De rest zit ook al op de middelbare. Hey fijn weekend en alvast fijne vakantie.

    ReplyDelete