Vanmiddag toch maar even een voering in de tas gemaakt. Het maakt het geheel nog steviger en ziet er ook erg leuk uit.
Ik had geen leuke bijpassende stof, maar bij de Zeeman hadden ze hele leuke knutsel lapjes.
Die zijn 50x50 cm, 4 in een pakje voor €2,99. Ze hebben allerlei verschillende soorten, maar de jute lapjes vond ik toch wel het mooist. Van de week denk ik nog terug voor de andere patroontjes. Lol
Ik had twee lapjes nodig voor de tas.
Dit patroontje zit bovenaan de tas, want er zat ook wat geoen in. (Oei, ik mag wel even een strijkbout erop zetten! Whahaha)
Dit patroon onderaan. Echt gaaf he, met die tekst.
En deze twee patroontjes heb ik nog over. Die laatste is ook zo leuk, met Alice in Wonderland.







Ziet er goed uit.
ReplyDeleteBij het kruidvat hebben ze ook leuke pakketjes knutselstofjes.
Moest mezelf tegen houden om wat mee te nemen want ik heb al kasten vol. ;-)
Oh leuk! Ga ik van de week ook ens kijken. Tnx!
ReplyDeleteIk heb doe stofjes ook al vaker in mijn handen gehad, maar nooit gekocht (ja ja, soms ben ik heel sterk, whahahaaaa)
ReplyDeleteNu moet ik natuurlijk op een drafje naar Zeeman, want dit is echt TE leuk!