translate

Followers

Friday, May 6, 2016

Nostalgie



Deze week at ik bij mijn ouders, toen de kids om en om gingen logeren, en kwam het gesprek op knuffels. 
Megan is gek op knuffels en dat heeft ze van niemand vreemd, want ik lag ook altijd in een zee van knuffels vroeger.

Mijn mams sprong op en rende het zolder op en kwam beneden met  mijn oude trouwe makker 'Bult'!

Aaaaww, wat zag ie eruit! Arm beestje. 
Hij ging altijd overal met me mee <3

In een sloop, in de wasmachine... Helaas :(


Aiaiai!

Maar met een tas vol vulling en naald en draad, ligt mijn Bult weer op mijn bedje!
(Voor hoe lang is de vraag, want Meg was al aan het azen, hihihi)



3 comments:

  1. Bult is geweldig!
    Zuinig op zijn.
    Ik had gek genoeg een rubber pieppop als favoriet.
    Pauwes de Bosseboutel.
    Hij had een scheur in de nek en dus heeft mijn moeder hem weggegooid.
    Een jaar of 20 geleden kwam ik er eentje tegen op een anthiekkraam.
    Heb er veel te veel voor betaald, maar Pauwes heeft een ereplek in huis.

    ReplyDelete
  2. http://vanalleswatjetoe.blogspot.nl/2014/02/pauwes-iii.html

    ReplyDelete
  3. Ach ach, kijk hem lekker liggen!!
    Ik had ook een knuffel, Kinky.
    Kinky ging ook overal met me mee naartoe.
    En toen ik ouder werd mocht ze in mijn bedje blijven liggen.
    Toen ik 14 jaar was (!!!!!) lag ze er nog.
    Ik zei toen altijd gekscherend "Ze gaat er pas uit, als mijn man erin komt".....
    Zo ongeveer is het ook gegaan, want ik leerde mijn man kennen toen ik (bijna) 18 werd, Kinky lag toen nog op mijn voeteneind :-)

    Gelukkig heb je Bult kunnen redden, hij is echt prachtig!!

    ReplyDelete