translate

Followers

Monday, May 23, 2016

Lo

En weer met de Sil bezig geweest. Tja, je kunt er zó veel kanten mee op, ik wil van alles uitproberen natuurlijk ;o)

Het is meer een probeersel geworden dan een mooie pagina, maar dat geeft niet. Heb er veel van geleerd.


Het is een vreselijk drukke geworden, ik weet het. Zit weinig balans in. Maar bijna alles met de Cameo gesneden.



2 comments:

  1. Leuk gedaan hoor en het maakt niks uit of het je het te druk vindt, het belangrijkste is dat je plezier hebt in het maken.
    Groetjes

    ReplyDelete
  2. Druk of niet, ik vind hem erg mooi.
    Ik hou van die kleuren.

    ReplyDelete