Het is meer een probeersel geworden dan een mooie pagina, maar dat geeft niet. Heb er veel van geleerd.
Het is een vreselijk drukke geworden, ik weet het. Zit weinig balans in. Maar bijna alles met de Cameo gesneden.
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Leuk gedaan hoor en het maakt niks uit of het je het te druk vindt, het belangrijkste is dat je plezier hebt in het maken.
ReplyDeleteGroetjes
Druk of niet, ik vind hem erg mooi.
ReplyDeleteIk hou van die kleuren.