Je doet dan twee projecten, eentje in de ochtend en 1 in de middag ( of je neemt je pakket gewoon mee en doet doe thuis, zodat je er 1 helemaal afmaakt. Alles kan natuurlijk)
{Bron & Co} organiseert het en het is altijd ontzettend leuk en goed geregeld. 17 September staat de volgende gepland, voor wie geïnteresseerd is ;o)
Nou wat hebben we gemaakt?
Een 'fauxDori', een zelfgemaakte Midori, zo'n leren album op zijn Japans ingebonden met elastiek. Heel gaaf! Die stond nog op mijn lijstje, dus was er heel blij mee.
Ik heb niet van alle blz een foto, het zijn er zo veel. Het zijn eigenlijk drie aparte albumpjes die in de kaft zitten. Daar kun je ze ook weer uithalen of anderen eraan toevoegen.
Met washitape heb ik van het papier dat 'over' was overal flapjes gemaakt, zodat er nòg meer foto's in kunnen.
Het volgende project was een super schattig strandhuisje met album erin.
Met waanzinnig schetig papier. Ik ben helemaal verliefd op de kleine meeuwen! En het deurknopje! <3
Het was een hele gezellige dag!















Wauw, wat een werk, en dat allemaal in een dag?
ReplyDelete