translate

Followers

Tuesday, April 5, 2016

Moestuintjes

Megan kreeg van oma een lading moestuintjes van de Appie. 
Die staan binnen te ontspruiten. Buiten hebben we geen stuk tuin waar veel zon komt, maar wèl een terras.

Mijn moeder vond vorige week weer een pallet en nam die mee. Zag er perfect nieuw uit, maar geen zware kwaliteit.
Vast goed genoeg voor een 'meter tuintje' dacht ik meteen!


Wat eraf gezaagd en die stukken gebruikt voor de zijkanten. Wieltjes van de Action. Wat worteldoek erin getackt en potgrond erin. Voila!

Laat die courgettes, worteltjes en komkommers maar groeien! Meg is er klaar voor!


Ik heb 4 zwenkwielen gebruikt, waarvan eentje met een rem. Is wel zo handig bij een dijkhuisje waar alles schuin afloopt, hahaha!


3 comments:

  1. Oh kijk nou, hier hou ik van!
    Van niks/afval iets leuks maken.
    Super goed idee.
    Hier ook veel moestuintjes, dus ik ga dit idee eens heel voorzichtig aan mijn middelste zoon laten zien, vind het echt wat voor hem, om dit te maken.
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete