De gehaakte zigzag deken. Er zitten heeeeeel wat uurtjes in, maar ik vind het resultaat echt heel leuk!
Het patroon heb ik van Pinterest, klik hier om op het blog te komen. En ook op Pinterest was ik een plaatje tegengekomen met de kleurschakering, die vond ik zo mooi.
Hij is ongeveer 1.80m. bij 2.20m. groot!

Oh wauw wat GAAF!!! En wat moet je daar veel geduld voor hebben om zoiets te maken ;) Ik hou het bij gewoon scrappen denk ik ;)
ReplyDeleteGroetjes,Brenda
Ik vind hem prachtig!!!
ReplyDeleteWauwwwww.
ReplyDeleteHeel gaaf, echt super, SUPER gaaf!!
En, omdat je hem zelf hebt gemaakt, is ie nóg mooier.