translate

Followers

Thursday, May 15, 2014

Pretex Rabarberblad

Gisteren zijn mijn moeder en ik aan de Pretex gegaan. Blijft leuk.
Van de winter had ik al bedacht dat ik eens wilde proberen een rabarberblad te pretexen, maar dan moet je natuurlijk wel een blad hebben hè?! Hihi. Nou inmiddels is de plant weer in zijn volle glorie, dus aan de slag.

Het was een hele klus, want dat blad werkt natuurlijk niet mee, het is slap en het knakt als je niet uitkijkt. Maar met vereende kracht en wat hulp van een ring van kranten en alu-folie om het in een bakjesvorm te krijgen is dit het resultaat.

Leuk voor in de tuin als vogelbadje ;O)


No comments:

Post a Comment