Voor moederdag een kaart gemaakt voor mijn moeder. Ik kan hem al laten zien, want ik heb haar gisteren al verwend met wat cadeautjes. Zondag is ze er niet ;O)
Een card in a box. Die stond nog op mijn lijstje om te proberen. Steeds voor me uit geschoven, want hij leek me best lastig, maar met de video van Chick 'n Scratch is het helemaal niet zo moeilijk. Zij heeft altijd duidelijke filmpjes en (niet onbelangrijk) een prettige stem om naar te luisteren! whahaha!
Met de envelope punchboard een envelop erbij gemaakt. Hier kun je zien hoe je zo'n gekleurd stukje aan de binnenkant van je envelop kunt maken. Ziet er echt leuk uit!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


Wat mooi!! Zo'n soort kaart staat ook nog op mijn to-do lijstje.
ReplyDeleteGroetjes en fijn weekend,
Brenda
Erg leuk doosje zo en een fijne Moederdag alvast.
ReplyDeleteleuk!!!!!, zo zie je maar weer, wat moeilijk lijkt is vaak toch niet zo...
ReplyDelete