translate

Followers

Monday, March 18, 2013

workshop!

Afgelopen zaterdag zijn Ellen, Carolina en ik weer gezellig een dagje aan het freubelen geweest. Een workshop gevolgd in Doorn bij Paper and Pictures.
Het was hartstikke gezellig en super goed verzorgd. Nog eens heel andere koek dan onze laatste workshop die we gedaan hadden ergens anders. (volgens mij niet eens de moeite genomen om die op mijn blog te zetten) We kregen een heerlijke lunch en thee met lekkers. Super! Gezellige dame om mee te praten. Echt een leuk dagje uit!
En het album daar ben ik ook zo blij mee! Het is een gave simpele bindtechniek. Een album met eigenlijk drie mini albumpjes erin. Leuk papier, wat wil je nog meer?! 
Nou! In mei gewoon nog een workshoppie volgen ;o))









4 comments:

  1. Leuk!!!!!
    Gezellig he, zo'n dag.
    Af en toe moet je dat gewoon eens doen, lekker een daggie voor jezelf met gezellige vriendinnen om je heen.
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  2. Mooie mini-albums heb je gemaakt. Z'n workshop zal zeker wel gezellig zijn. Ik wens je alvast veel plezier met je volgende workshop.
    Lieve groetjes,, Ilse

    ReplyDelete
  3. Super ik heb deze in het eggie gezien, Heb je toevallig Peter ook gezien?
    Super leuk boekje
    Liefs Lia

    ReplyDelete