translate

Followers

Wednesday, March 20, 2013

Molentjes

Nee hoor, geen klap van de molen gehad, ons kind is gewoon bijna jarig! Gnagna.

Vanochtend sneeuwde het WEER! Pfff, ik ben het nu wel zat hoor. Wat een drek, ik wil gewoon lekker lente. Nou ja, we moeten het er maar mee doen.
Het was dus FREUBELWEER!

Voor Megan's traktatie molentjes op een prikker gemaakt. Die zag ik bij de Hema, maar daar zaten ze op een veel te klein stokje, dus dacht ik, dat kan ik zelf toch ook?!
Zo leuk om te doen, met een lijmpistool ging het het snelst. Zondag even cupcakejes bakken, parapluutje erbij, klaar is Kees!




3 comments:

  1. wat een lekkere lente traktaties! ziet er leuk uit marlies!

    ReplyDelete
  2. Oh, wat leuk!!!!
    Tuurlijk kun je dat zelf ook, gewoon doen (met dit weer een heerlijk werkje toch?!!)
    Wat zal je dochter er blij mee zijn!
    Fijne verjaardag alvast.
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  3. zeker leuk en ook dat je een leuke dag heb gehad en je extra kaartje zeker gebruiken gr gerda

    ReplyDelete