translate

Followers

Friday, October 14, 2011

Workshop Doe@ding Vervolg!






De workshop was hartstikke leuk en gezellig. Leuke dames aan mijn tafel, leuke mensen aan de andere tafels ook, lekker druk in de winkel en een erg leuk mini album. 
Het mini album moet ik nog maken, maar ik wil even wachten tot ik de juiste foto's heb, al jeuken mijn handen om te beginnen hoor! hahaha.






Ben echt snippieverkouden, dus hoop dat ik me morgen lekkerder voel. Dan ga ik gezellig de hele dag een herfstworkshop doen bij Doe@ding! Ben benieuwd!

4 comments:

  1. Ha Marlies, bedankt voor de super gezellige middag en voor je hulp bij mijn project.

    Knuf Lia

    ReplyDelete
  2. hoi marlies het was een leuke workshop bij Ellen. de canvas album ishelemaal top.

    groetjes Scrapfanaat peter

    ReplyDelete
  3. Heb je al leuke foto's en heb je het af kunnen maken?

    ReplyDelete