De workshop was hartstikke leuk en gezellig. Leuke dames aan mijn tafel, leuke mensen aan de andere tafels ook, lekker druk in de winkel en een erg leuk mini album.
Het mini album moet ik nog maken, maar ik wil even wachten tot ik de juiste foto's heb, al jeuken mijn handen om te beginnen hoor! hahaha.


Ha Marlies, bedankt voor de super gezellige middag en voor je hulp bij mijn project.
ReplyDeleteKnuf Lia
hoi marlies het was een leuke workshop bij Ellen. de canvas album ishelemaal top.
ReplyDeletegroetjes Scrapfanaat peter
oohh wat leuk geworden!
ReplyDeleteHeb je al leuke foto's en heb je het af kunnen maken?
ReplyDelete