Nu loop ik al weken te kijken voor een leuk bakje/mandje/gevalletje om alles in te plempen, maar ik kon maar niet slagen. Tot ik aan t opruimen was in de tuin en een plantenbakje tegenkwam die perfect bij de keuken zou staan!
Even schoon gemaakt, wat daagjes laten drogen op de kachel, geverfd en gedistressed, binnenkant met Mod Podge bewerkt zodat t enigszins tegen een spetje water kan en een beetje opgeleukt.
Ben er helemaal blij mee!

Wat een leuk keukenhulp heb je nu, je moet er maar op komen hoor.
ReplyDeletekan me voorstellen keuken kistje is erg leuk gr ger
ReplyDelete