Voor Gerda heb ik een canvas gemaakt. Ze wilde zo graag een foto van de kids in Frankrijk tussen de zonnebloemen.
Ik vond het moeilijk om iets te maken wat bij de foto's zou passen maar ook in haar huis zou staan. Ze was er blij mee, dus hopelijk is het gelukt....

Nou en óf die gelukt is!Hartstikke mooi!!
ReplyDeleteDit is je heel goed af gegaan joh super geworden hoor.
ReplyDeleteHij is mooi geworden.De losse koppie's maken het helemaal af.
ReplyDeleteen of ik blij was superblij
ReplyDeleteMooie canvas en zo te lezen is de missie goed geslaagd.
ReplyDeleteMooi gemaakt!
ReplyDelete