translate

Followers

Wednesday, August 3, 2011

Sketch uitdaging


Op het forum van Creabest ben ik uitgedaagd door Her met een gave sketch door haarzelf gemaakt. Erg knap vind ik dat en een hele leuke om mee te werken vond ik zelf!




Naar aanleiding van Kwisseltje deze LO gemaakt.

2 comments:

  1. wat lief die foto's [t was ook zo'n poepie

    ReplyDelete
  2. Wat balen zeg dat je allergisch voor honden bent, hij ziet er wel uit als een schatje.
    Mooie layout heb je gemaakt.

    ReplyDelete