Op het forum van Creabest ben ik uitgedaagd door Her met een gave sketch door haarzelf gemaakt. Erg knap vind ik dat en een hele leuke om mee te werken vond ik zelf!
Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
wat lief die foto's [t was ook zo'n poepie
ReplyDeleteWat balen zeg dat je allergisch voor honden bent, hij ziet er wel uit als een schatje.
ReplyDeleteMooie layout heb je gemaakt.