Ro had waarschijnlijk mijn camera zondag te pakken gekregen en stiekum deze foto's erop gezet. Ik moest echt lachen toen ik mijn foto's uploade op de computer. Hij kan ook nooit normaal op de foto hoor! Whahaha.
Nou nu moet ie dan maar gewoon een keer gescrapt worden. Vind je niet?!!


No comments:
Post a Comment