Het ging veel te snel (misschien had het ermee te maken dat mijn oogjes dan normaal gesproken al bijna dichtgaan, whahaha), maar erg leuk om eens te zien. En de volgende dag heb ik het opgenomen stukje bij beetje bekeken om zelf ook een album te maken.
Zaterdag was de workshop van The Ultimate Bragbook. Een mini album vol met pockets en photomats, waar foto's van 6"x4" zonder croppen in kunnen.
Ik moet zeggen dat het je HEEL VEUL papier kost (ik had ook de maten van de matjes enzo niet goed meegekregen en heb op een gegeven moment maar lekker zelf wat gemeten en gedaan), maar als hij af is voelt het ook meer als een houten album dan een papieren album. Ik had nog vanuit de states een paperpack met prachtig papier. En zoveel cardstock als nodig was had ik ook niet, maar ik had nog grote vellen karton liggen en heb daarvan gewoon 12x12 vellen gesneden. Ik had er een beetje Praag gevoel bij, bij het papier. Nu ga ik nog eenzelfde album voor Henrie maken voor vrijdag. Dan gaan Pat en ik een weekendje naar Praag waar zij en Mike ook zijn. YEAY!! Ik ben zo blij om haar weer te zien. En zo onverwachts en snel is helemaal een kadootje!
Dit is het album. Ik zal ook de link van U-stream geven: http://www.ustream.tv/recorded/13280787

hoi
ReplyDeletewat is hijleuk geworden
groetjes patriica
Wat een romantische uitstraling heeft het boekje, ziet er prachtig uit.
ReplyDeleteDat je ogen nog open waren rond dat tijdstip;)
Heel veel plezier in Praag.