Ik heb ze 'ge-whitewashed' en heb de randen aangezet met fel roze en fel groene verf. Toen had ik nog leuke gordijnstof vanuit haar oude kamer, maar die kan/hoef ik hier niet op te hangen aangezien ze een dakraam heeft. Dat heb ik met Mod Podge erop geplakt. Randen met wat lint afgewerkt, gewoon met een lijmpistool. Dan nog met wat scrappapier een uiltje erop, wat bling en wat bloemen. Ik vind ze heel wat leuker dan het mdf, ook al zijn de randjes dan nogal scheef ;o))
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



Dat noem ik nog eens oppimpen. Krijg er ook een beetje een pipgevoel bij, prachtig zijn ze.
ReplyDeleteEn een kniesoor die erop let of het lijntje recht zit (krijg ik ook nooit voor elkaar)
O ja, het vakantie boekje is inderdaad ingebonden met de bindit all.