translate

Followers

Monday, October 11, 2010

Nog eentje

Ik heb nog een krans gemaakt, maar ditmaal heb ik m op een schaal gelegd met wat kaarsen erin...

2 comments:

  1. gaaf leuk leuk combinatie met die kaarsen grappig gr ger

    ReplyDelete