Natuurlijk allemaal onder behoud van financiering en verkoop van ons eigen huis, maar ook die is getekend en er zouden geen problemen moeten zijn. Dus vanaf 1 februari volgend jaar is dit ons huis!!
Is het geen scheetje?? We zijn er zo blij mee. Het kijkt uit over weilanden maar is toch stads en met alle voorzieningen. Helemaal leuk lijkt het ons.
Op zich ook wel weer een uitdaging om de stad Papendrecht te leren kennen, dus is iemand er een beetje bekend? Laat het me weten, hahaha. Wij weten er namelijk helemaal niets van af.




No comments:
Post a Comment