translate

Followers

Tuesday, July 13, 2010

Rust...

Nou even bijkomen hoor, van al dat gescrap. Heb wel al weer projectjes in de wacht staan, maar was even lekker met andere dingetjes bezig.
Helaas niet het scrapkampioenschap gewonnen... aaaahhh... hahaha. Maar toen ik de uitwerking van degene die wel heeft gewonnen had gezien, wist ik dat al. Die was erg origineel en een terechte winnaar. Wel was heel erg leuk dat we maandag meteen op onze deurmat een envelop van Creabest ontvangen hadden met een kadootje en een cadeaubon voor de winkel. Echt waanzinnig leuk en super lief!

Vandaag de kids naar mijn ouders op de boot in Zeeland gebracht. Zooo geinig he?! Meteen waren ze in de weer om krabben en garnalen te vangen. Nog heerlijk uit eten geweest, erg gezellig en lekker. Vispannetje, mmmm.
Morgen wat boodschapjes doen en dan lekker scrappen!!



No comments:

Post a Comment