Pat zat van het weekend te genieten van zijn koffie, dus meteen mijn nek gebroken om mijn camera tevoorschijn te toveren, whahaha.
Thursday, July 1, 2010
Ch#14
Nix gedaan deze week, het was zoooo warm op zolder dat ik echt geen puf heb gehad. Maar de stress begon toch een beetje op te bouwen, ik liep er inmiddels 5 achter en aangezien de warmte lijkt aan te houden....
Maak een LO met een stuk verpakkingsmateriaal erop. Het moet een verpakking ergens van zijn dus geen label van een broek o.i.d.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

ik had met dit weer ook geen zin om achter de comp te zitten maar ik nieuwschierig aagje wilde toch nog even kijken leuk en die koffie lijkt best wel lekker gr ger
ReplyDeleteIk geloof dat er maar weinig mensen zijn die nu scrappen en bloggen. Allemaal geieten van het mooie weer.
ReplyDeleteDeze layout is ook weer leuk.