En dan nu op naar de finale opdracht! Ik heb nog geen idee hoe of wat. Heb wel een foto gemaakt van het album wat ik eraan over heb gehouden. Echt waanzinnig, 26 LO's in een maandje. Heel erg leuk om te doen, ik kan het iedereen aanraden om volgend jaar een poging te wagen.
De winst zit er vast niet in, heb al zoveel ontzettend leuke, mooie, fantastische en prachtige LO's voorbij zien komen, maar daarvoor heb ik het ook niet gedaan. Het is gewoon superleuk om met je hobby bezig te zijn en helemaal als je weet dat er zoveel andere meiden ook elke dag hard bezig zijn om iets moois te creeren. Alleen al het bekijken van de LO's op de site is echt superleuk. Hoe anders iedereen een opdracht oppikt en maakt. Echt helemaal gaaf!
Wil je ook even spieken op de site surf dan naar http://www.scrapkampioenschap.creabest.nl

Zo, dat was even een rijtje afgaan. Wat een leuke en mooie layouts heb je toch gemaakt. En dan ook nog een gele kaart krijgen, schandalig:).
ReplyDeleteWat een leuk idee ook van die stamboom.
Vind het knap dat je het volgehouden heb om zoveel layouts te maken in zo'n korte tijd en dan ook nog eens met die hitte. M'n complimenten hoor.