Vorige week hebben Megan en ik het pakketje van de Kreadoe met de lama gemaakt.
Een laat berichtje ervan, maar deze week was erg heftig met mijn mams. Ze was zo vreselijk ziek en had zoveel pijn dat ze is opgenomen in het ziekenhuis. De artsen zaten met de handen in het haar en wisten het niet meer, terwijl zij met drie grote ampullen morfine het uit bleef gillen van de pijn.
Uiteindelijk denken ze dat ze hersenvliesontsteking heeft gehad. Het was kantje boord, we moesten op een wondertje hopen van de artsen, maar vrijdagochtend was ze er ineens weer! Ze wist van niets meer en zat heerlijk aan haar beschuitje! Heel bijzonder en bizar.
We zijn er nog lang niet natuurlijk maar voor nu kunnen we weer knuffelen en praten met haar. Daar houden we ons maar aan vast...
Maar goed, de lama:
Dit zat er allemaal in. Met spelden konden we de meeste stof/vilt vastzetten. Een aantal dingen met een lijmpistool gedaan. Was erg leuk om te doen, met een duidelijke beschrijving.
Wij vinden m echt heel geinig gelukt. Hihi. Hij staat bij Megan in haar kast te pronken.





Jeetje, wat vreselijk.
ReplyDeleteDe lama is leuk.
Al ben ik als oldschool handwerkster nog altijd wars van lijmen 😉
Dat was even schrikken! Natuurlijk laat je dan alles liggen; er is niets anders belangrijk hé. Goed om te lezen dat het nu weer beter gaat met je moeder.
ReplyDeleteWat een mooie lama!
Zo'n lama kan de boel dan weer een beetje opvrolijken na al die spanning. Ik vind hem heel erg leuk.
ReplyDeleteDat is zeker heftig!!
ReplyDeleteEn héél eng lijkt mij.
Maar het wondertje keam dus voorbij en gelukkig pakte je moeder die aan.
Sterkte.
Je lama is héél heel lief.
Wat een knuffelbaar ding.